msp-my-life

Alla inlägg under november 2012

Av leah.r - 30 november 2012 18:32

Tjenare! Har inte varit inne så mycket den senaste tiden förlåt!    men iallafall det finns en tjej på msp som heter: TheSweetOne  Och sedan gjorde jag en ny AB redan 16 LOVE'its mitt rekord på en dag Bild På AB'n:   Gå gjärna in och LOVE'ita den om ni vill hjälpa julen! Men imorgon ska jag rida och sedan ska jag leka med emma och sedan ska jag sova över hemma hos henne Emmas blogg: www.emmamittliv.bloggplatsen.se hejdå!

P.S TheSweetOne<3s blogg heter: swweet.bloggplatsen.se

Av leah.r - 17 november 2012 16:28

Heeej! Idag red jag Alicia! Vi hoppaade och jag ramlade av. Jag och Tilda ramlade av och Tova hägde runt halsen på Ally. Tilda red Felix tror jag! Har varit inne på msp en snabbis idag! Hejdå 

Av leah.r - 9 november 2012 20:14

Hejsan vet jag har nt bloggat så mycket den senaste tiden -.- ni kan kolla min ab den heter typ söker header eller nått sådant! men iaf är det någon som vill chatta me mig nu? isåfall sök på leah.r och klicka på chatt-rutan jag är chattsugen (kl:20.18-?)

Hoppas någon vill chatta me mig!

Av leah.r - 6 november 2012 16:57

Hej jag skulle jusst göra en ny film på MSP när ett nytt lagg komm! Aaaah hatar Lagg! Har typ aldrig fått ett sådant här lagg förut men tydligen fick jag det idag! Här är lite bilder:        Hmm... Misstänksamt de följer mig vart jag en går näääh skojja men nu var det här inläggen slut men bara om ni undrar varför jag inte kommer hinna (och hunnit) blogga så mycket är för att jag har ganska mycket läxor nu men aja herro!

Presentation


Hej den här bloggen handlar om MSP, vardagen och stallet!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favvo djur?
 HÄST♥
 HUND♥
 KATT♥
 MARSVIN♥
 ORM♥
 ÖDLA♥
 BOONIES (msp djur)♥
 ZEBRA♥
 TIGER♥
 LEJON♥
 LEOPARD♥
 GEOPARD♥
 BI♥
 HUMLA♥
 GETING♥
 GET♥
 FÅR♥
 KO♥
 HAMSTER♥
 MYGGA♥

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Joppe

One Direction

Leah Msp

♥Julian Star Pontus♥

Muspekare

One Direction

Ovido - Quiz & Flashcards