msp-my-life

Alla inlägg under september 2012

Av leah.r - 29 september 2012 18:08

Hej hej nu leker jag med emma vi har ridit emma red TinTin och jag red Ciazon! hehe!

vi hörs!

Av leah.r - 28 september 2012 16:39

hejsan idag har jag studie dag har spelat msp i flera timmar! hehe håller på me en film har köpt musik, rekvista, bakrunder, kläder och animeringar bara för det hehe!

Av leah.r - 23 september 2012 14:25

Hejsan svejsan nu har jag precis kommit hem efter stallet sov över där!  det var på mysrys. Jag gick spökrundag fy farao va läskigt! innan vi gick spökrundan så bärettade de spökhistorier! nu idag har vi fått leda in hästarna från hagen!

Av leah.r - 22 september 2012 09:34

Asså eh hej idag mötte jag en msp gubbe som hette mygan 19 sk*t jobbig!  blä för henne!

Av leah.r - 22 september 2012 09:32

Igår glömde jag att skriva att igår va det cyckeldagen på skolan först cycklade vi till danelid och öva typ STOP och sådant det var kallt hejdå!

Av leah.r - 21 september 2012 20:48

Hej *jäsp* nu är klockan 21.00 ungefär! har kollat p¨Arax i kväll och ätit pringles. hela familjen satt i soffan och kollade mysigt förutom lillebror sigge då han e ju bara 1 år och några dagar! puss hej♥

Av leah.r - 18 september 2012 15:52

Hej idag var det lite regn jag bor ganska nära skolan så jag brukar gå hem själv direkt efter men idag regnade det!. pappa skulle hemta mig men han kom aldrig så jag fick GÅ hem! BLÖTT! Men när jag kom hem var Alva och hennes kompis hemma (hon slutar tidigare). Jag frågade var pappa var och de sa att han precis hade åkt för att hämta mig! TYPISKT!!

                                                                         PUSS♥♥

Av leah.r - 17 september 2012 15:28

Idag var det skola igen! TRÅKIT! men i alla fall idag var jag med min kompisar: Alicia, Mahtilda och sofia. Jag kallar de för Alice, Matiis och Soffe

Presentation


Hej den här bloggen handlar om MSP, vardagen och stallet!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favvo djur?
 HÄST♥
 HUND♥
 KATT♥
 MARSVIN♥
 ORM♥
 ÖDLA♥
 BOONIES (msp djur)♥
 ZEBRA♥
 TIGER♥
 LEJON♥
 LEOPARD♥
 GEOPARD♥
 BI♥
 HUMLA♥
 GETING♥
 GET♥
 FÅR♥
 KO♥
 HAMSTER♥
 MYGGA♥

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Joppe

One Direction

Leah Msp

♥Julian Star Pontus♥

Muspekare

One Direction

Ovido - Quiz & Flashcards