msp-my-life

Alla inlägg under oktober 2012

o.O

Av leah.r - 31 oktober 2012 15:35

HEEEJ HAR NI HÖRT ATT MSP-MAGASIN HAR KOMMIT TILL sVERIGE TYP idaaag! Naww blir så glad nu håller jag på att fixa lite me kläderna o så för snart ska jag ju åka till emma och gå helloween me henne! Men jag måste verkligen köpa msp-tidningen!


P.S man kan få 1000 sc och en boonie om man fyller i en kod! herro

Av leah.r - 30 oktober 2012 19:18

Hej ska göraa ett litet snabbt inlägg ville bara tala om att jag var inne i två chattrumm idag båda hade diamondåk tog bara en bild för jag ville ju inte att jag skulle missa några sc XD men endå här är bilden:   YEEY! FRÅNOME NU äääälskar JAG DIAMONDÅK! oM NI SER MIG I ETT CHATTTUM VET NI VAD NI SKA GÖRA HAHAHA !!!


SE NI MIG JAG GÅR DÄR LITE LÄNGRE BAK MED GRÖN MÖSSA OCH ETT PAR FLUFFIGA TIGERÖRON, LJUSROSA VIT RANDIG TRÖJA OCH ETT BLONT HÅR UPPSAT I TOGFFS!



p.s IMORRN SKA JAG GÅ HELLOWEEN MED EMMA I HENNES KVARTER! JIPPI

HEJDÅ

Av leah.r - 30 oktober 2012 10:44

Hej som ni kanske har märkt har jag gått från svart header till turkos header och för någon dag sedan fick jag ett meddelnade från en annan msp-gubbe (antar att hon läder min blogg eller nått) men iallafal stog det att hon kunde fixa en ny header åt mig så vem vet snart kanske jag byter igen!

Av leah.r - 29 oktober 2012 10:41

Hej idag stötte jag på hela faan cluben! Alla bara hejj leah heeii hej! Och ja hej tog tuvär bara en bild :( men här är den iaff:   här var det bara 3 typ som skrev hey men lovar det var fler jag tycker verkligen om när man säger hej till mig! ses

Av leah.r - 29 oktober 2012 10:01

Hej idag loggade jag in och kollade på lite KF's (FK=Korta Filmer) jag fick typ kanske 450 sc eller nått så jag tänkte köpa ett par skor på min önske-lista och när man klcikar där kommer man ju på nyapresenter först och gissa vad som fanns där? Jo två presenter från ö-listan från Mattias snygg1! YEEEEEEY men ajah herro ses ;)

Av leah.r - 28 oktober 2012 14:57

Hej gjorde en ny msp gubbe och köppte en boonie så här ser det ut när husdjur levlar:   snabbsi herro ses ;)

Av leah.r - 28 oktober 2012 07:40

Hejsan idag loggade jag in på msp och eftersom att jag fick en speciell hälning fick jag mycket SCoch du köppte jag ett nytt hår och en ny tröja bilder:    

Av leah.r - 27 oktober 2012 22:17

Hej ett pytte inlägg! Nu är jag såå himla glad! Jag var med i en tävling när man skulle göra en artbook om elin<3!! skriva om henne i sim prtbubbla m.m (det var hon som hade tävlingen) men aja då vann jag! och gissa vad man vann? jo en speciell hälsning! så nu är jag level 6 tack så himla mycket elin<3!!!! (på msp) kom tuvär inte ihåg att ta bild på det så jag kunde visa men aja hejdå!             SKIIIT GLAD      HAHA nu är verkligen inlägget slut!   yes

Presentation


Hej den här bloggen handlar om MSP, vardagen och stallet!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är ditt favvo djur?
 HÄST♥
 HUND♥
 KATT♥
 MARSVIN♥
 ORM♥
 ÖDLA♥
 BOONIES (msp djur)♥
 ZEBRA♥
 TIGER♥
 LEJON♥
 LEOPARD♥
 GEOPARD♥
 BI♥
 HUMLA♥
 GETING♥
 GET♥
 FÅR♥
 KO♥
 HAMSTER♥
 MYGGA♥

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Joppe

One Direction

Leah Msp

♥Julian Star Pontus♥

Muspekare

One Direction

Ovido - Quiz & Flashcards